Stole my heart kapitel 10- I thought you would never ask

sounds perfect.. haha Zayn..all girls on earth loves starbuck ;) x" Jag la in "Zayn Malik" i kontakt listan och fick snabbt ett till sms. "oh yeah.. I totally knew that! I'll text you more tomorrow xx" Jag log och bestämde mig för att inte svara.
-So what is going on? frågade Chris
-I'm going to meet Zayn at the park tomorrow. We are going to Starbuck sa jag och log stolt.
-IT'S A DATE! Skrek Chris och jag skrattade
-No it's just two friends grabbing a drink. It's not a date. Sa jag och la ner mobilen i fickan!
____________________________________________________________________________________________
Bling
Jag vaknade av smset jag nyss fick. Jag satte mig hastiskt upp och kollade på klockan. Klockan var halv 12 på dan. Jag kollade på displayen igen och såg Zayns namn. Jag läste snabbt igenom smset och fick en liten hjärtatack.
"Where are you? xx" Jag Skrek det högsta jag hade.
-CHRIIIIIIIIIS COME HERE!!!
"I'm on my way x" skrev jag snabbt. I stort sätt var ju jag det.. Chris kom snabbt in.
-What honey, sa han och gäspade.
-I'm late for Zayn! help me up now!!! Skrek jag och Chris skrattade.
-Girls.. sa han och log. Själv fick jag panik. Jag låg i sängen med underkläder på. Helt osminkad och allt. Tur att jag dushade igår kväll åtminstånde..
Chris hjälpte mig att sätta på mig de svarta tighta jeansen jag petat ut. Jag tog en vit kort tröja och sminkade mig snabbt. Jag borstade tänderna snabbt som attan och Chris hjälpte mig ut.
-Can you take care of your self now? Sa Chris och retade mig. Jag ignorerade honnom och drog händerna mot hjulen på min rullstol. Parken var väldigt nära. Så det var perfekt. Jag såg Zayn som satt och kollade ner på sig mobil. Jag kände hur min plingade och jag tog upp den ur fickan.
"I feel lonely :(" Jag log.
-Zayn skrek jag och log stort. Han kom springande. Den gröna t-shirten och de blåa jeansen satt perfekt mot hans kropp. Jag bet mig själv i läppen och såg plötsligt att han höll en röd ros i handen. Jag kände hur hjärtat smälte. Det kändes som att det var på film. Helt jävla magiskt.
Han stannade precis framför mig. Han slog sig själv nervöst i handen med knytnäven och tittade ner på fötterna.
-Hey babe! You look amazing. Like you can run 1000 miles or something. Jag blev tyst och kollade in i hans ögon. Vi båda bröt ut i skratt efter ett tag.
-Not my best joke.. sa han och kollade ner.
-Anyway i got you a rose sa han och gav den till mig. Jag lukade på den och den luktade underbart.
-It's lovely! Thank you Zayn. Sa jag och log.
-So, starbucks? Jag log.
-I'll take that as a yes, Sa han och skrattade. Han tog tag i handtagen på rullstolen och körde mig dit. Att gå in ditt var tricksit. Mycket stolar överallt och mycket folk. Jag ville bara kunna gå. Kunna vara normal med Zayn. Jag suckade tungt och zayn böjde sig fram.
-What's wrong? Sa han när hans huvud var 1 centimeter från mitt, upp och ner. Jag skrattade
-It's just many people. We wont get in here. I'am to fat if you know what i mean. Han gick in och sa någonting som gjorde att alla flyttade på sig. Alla tog sitt fika och ställde sig upp. Jag kollade runt om kring mig och ner på knäna. En tjej med ljusthår kom fram till mig.
-He really loves you! Sa hon och jag skrattade,
-um what? sa jag och blev röd i anskitet.
Tjejen gick iväg. Av någon anledning log jag. Fler personer gick ut och tittade underligt på mig. Zayn kom ut och körde in mig.
-Thank you guys sa Zayn.
-What the hell was that?! Sa jag och kollade på Zayn. Tjejen i disken log stort.
-You're boyfriend just told everyone a great story sa hon och log igen. Jag log tillbaka och kände hur Zayn tog min hand.
Zayn beställde en kaffe och jag tog en också. Vi pratade ett bra tag om allt möjligt. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå hem. Vi hade redan pratar i flera timmar. Zayn körde hem mig till Chris hus som jag pekat ut. Han bar mig upp för trappan och satte mig i stolen igen.
-Thank you Zayn! Sa jag och log.
-Do you want to come in and maybe watch a movie? Sa jag och han svarade snabbt
-Yes! I thought you would never ask. Zayn satte sig på huk och böjde sig sakta fram. Jag kände hur hjärtat bultade snabbare än någonsin.
___________________________________________________________________________________________
Det var någonting jätte konstigt jag rpkade öra igår. Förlåt. Så slutet var galet. Det var slutet på förra kapitlet. Ni får det alltså igen. Ska försöka lägga ut ett kapitel imorgon för er få som läser. Förlåt igen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här hittar du noveller om de 5 underbara killarna i bandet One Direction

RSS 2.0