Stole my heart Kapitel 15- You little bitch

Tidigare:
-Babe, I think you have to work on that..
-Yeah I do too..
Vi skrattade ett långt tag tills jag hörde Zayn snarka brevid mig. Jag log och släckte bordslampan som stod brevid mig. Jag pussade Zayn på kinden och innan jag kände det hade jag somnat.
_____________________________________________________________________________________________
 Jag vaknade upp av att jag kände någon kyssa mig längs med halsen. Jag skrattade och lyckades hoppa ovanpå Zayn, jag kysste honom mjukt. Jag var fortfarande förvånade av att min skada hade läkt så fort. Magen gjorde knappt ont nu och jag kunde gå korta sträckor. Vilket jag var väldigt nöjd med!
-I think I can live with this! Sa Zayn och jag skrattade.
-Yeah, maybe... sa jag och fortsatte kyssa honom. Allt gick långsamt över till hångel. Med Zayn är jag lycklig. Det kommer jag aldrig kunna förneka. All var perfekt när jag var med honom.
-Hold on babe, i just have to go away and do something.
-Sure! Sa jag, han reste sig ur sängen. Han kollade på mig, stående i bara sina kalsonger. Jag stirrade på kroppen och bet mig i läppen.
-Oh, you like this? Jag skrattade och reste på mig. Jag hade på mig Zayns tröja och trosor.
-Yeah and I know that you like this, sa jag och gick fram till Zayn. Jag slog han på rumpan och sprang in i duschen.
Jag skyndade mig att dra av mig klädena och hoppa in i duschen. När jag precis var klar kom jag ihåg att jag glömt att raka benen. Jag skyndade mig så jag misssade några få delar. Jag klev ur duschen och tog en handduk runt omkring mig. Handduken var kort, den slutade vid mitten av låren. Jag klev ut och såg Zayn stå klädd med en bricka full utan frukost på. Han tappade hakan när jag kom ut.
-Oh Zayn, you are the best! Han gav mig en röd ros, jag luktade på den försiktigt och log. Jag la den på sängen.
-I'm just going to get dressed, wait a sec.
-You can dress right here sa han och petade framför honom.
-You dream, sa jag och sprang och hämtade rena kläder. Jag tog ett par jeansshorts och ett vitt kort linne med fransar på. Jag satte på lite maskara och borstade håret. Jag sprang ut till Zayn igen.
-Yay breakfast!
-Breakfast when I get a kiss.. sa han med en bebis röst. Jag kysste honom länge och tog tag runt hans hals.
-Now breakfast!
 
Jag stod och borstade tänderna och gav en ny tandborste till Zayn eftersom han glömt sin. Jag kollade mig i spegeln och sjöng samtidigt som munnen var full utav lödder. Jag kände hur någonting sträft och kladdigt nuddade min näsa. Jag stoppade ut löddret ut munnen och kollade på Zayn. Han hade gnuggat sin tandborste i mitt ansike.
-You little bitch.. bring it on idiot, Sa jag med en knasig röst. Zayn gapskrattade medans han filmade mig. Han vände sig om och stoppade ner mobilen i fickan.
-Well That was fun! Sa Zayn men jag skakade på huvudet. Jag hoppade upp på hans rygg och höll för hans mun. Jag tog min tandborste och gnuggade han i hela ansiktet. Jag sträckte ut min tunga som var full utav lödder och slickade han på pannan.
-Oh well thats nice, sa han och skrattade. Han kastade ner mig på golvet och började kitla mig som alltid. Jag skrattade och torkade bort löddret från mitt ansikte.
-Zayn stop, no Zayn stop it.
-Only if you say that you are sorry.
-Okay I'm sorry but you started it... sa jag och skrattade.
-no not good enough.. Jag skrattade och slängde mig på hans mun och startade ett hångel som höll på i minuter. Till slut slutade vi.
-That is what I'm talking about, sa Zayn och log nöjt.
Jag skrattade och reste mig upp, jag kände hur Zayn tog tag i min arm. Han stirrade in i mina ögon och jag stirrade in i hans underbara, bruna ögon. Han öppnade munnen sakta.
-Eh Johanna, do you want to be my girlfriend?
_________________________________________________________________________________________
 Förlåt så mycket för uppdateringen. Allt har verkligen varit kaos. Hoppas ni gillar kapitlet. Kommentera!!


Kommentarer
;)

Shiiit va bra du e på Att skriva, skynda med nästa kapitel!'KAN INTE VÄÄNTAAA:D:D:D<3

2013-01-23 @ 22:17:54
Nea

Snäääälla, kan du skriva mera?? Du är såå duktig!!! <3<3

2013-01-24 @ 17:45:56
Jonna

Jag älskar den!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan du inte skriva en med Harry och Jonna också? ;)

Svar: När denna novell är klar kommer jag att göra en tävling om vem som kommer få vara huvudrollen i nästa! :)
novellonediirection.blogg.se

2013-01-29 @ 15:10:20
DilvinBieber

Gud vill ha mer sluta aldrig skriva den bästa jag läst❤

2013-01-29 @ 17:19:19
Millieeee

Kan du skriva snart?? äääääälskar din fanfic❤

2013-01-29 @ 17:53:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här hittar du noveller om de 5 underbara killarna i bandet One Direction

RSS 2.0