Stole my heart kapitel 11- Who was it?

Zayn beställde en kaffe och jag tog en också. Vi pratade ett bra tag om allt möjligt. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå hem. Vi hade redan pratar i flera timmar. Zayn körde hem mig till Chris hus som jag pekat ut. Han bar mig upp för trappan och satte mig i stolen igen.
-Thank you Zayn! Sa jag och log.
-Do you want to come in and maybe watch a movie? Sa jag och han svarade snabbt
-Yes! I thought you would never ask. Zayn satte sig på huk och böjde sig sakta fram. Jag kände hur hjärtat bultade snabbare än någonsin.
____________________________________________________________________________________________
 
Zayns huvud kom närmare och närmare och jag lutade mig fram. Hans läppar var bara centimeter ifrån mina. Hans kind rörde nu min. Hans läppar nuddade mitt öra.
-I really want to kiss you right now, you look so hot. But I don't want to do things to fast. Sa Zayn och jag nickade litet. Hjärtat dunkade och det var som att jag smälte.
-You don't look so bad your self, sa jag och log.
-Let's go inside! Sa Zayn som öppnade dörren. Chris kom till dörren och log.
-Hello Zayn, Sa Chris och kollade på mig med ett finurligt leende.
-Hello! Sa Zayn och tog hans hand.
-We're going to watch a movie, sa jag och Chris nickade. Vi tog av oss skorna. Eller sa, Zayn hjälpte mig.
-So what do you want to watch? Sa jag när han satte mig ner i sofffan.
-We have She's The Man! Sa jag och Zayn log.
-YES! I LOOOVE that movie! Jag skarattade och pekade på skivan. Han satte i skivan i DVD.n och han satte sig brevid mig med armen runt om kring min hals. Jag la mitt huvud mot hans axel och jag såg attt han kollade på mig.
-Chirs! Can you fix some drinks? skrek jag och han kom snabbt in med cola och en skål med popcorn.
-Thanks Chris. Sa jag och han skrattade. Jag skakade på huvudet och la mig tillbaka.
Filmen var i full gång. Vi skrattade som galningar hela tiden. Våra skratt var faktiskt ganska bra tillsammans.
Det var slutet av filmen och jag kände hur en tår kom ner från min kind. Zayn tog min närmare med sin arm och jag la min hand på has bröstkorg. Mitt huvud var på hans bröstkorg också och han smekte mityt hpr. Han tog bort tåren som kom.
-Awe babe, it's just a movie! Sa Zayn men jag kunde inte hjälpa det. Jag nickade och kollade upp på hans vackra ansikte. Ögonen fastnade på hans bruna underbara ögon som jag drunknade i. Jag kollade bort på grund av min mobil som ringde. Det var ett okänt nummer. Jag tog mobilen tryckte på svara.
-Hello this is Johanna! Sa jag med en glad röst.
-Hi Johanna! This is John! How are you? Jag satte mig snabbt upp normalt. Zayn kollade konstigt på mig.
-Oh hello John! I'm not my best. How are you?  Frågade jag så glatt som jag kunde. Jag ville verkligen inte prata med honom nu! Jag ville vara med Zayn. Visst han var snygg och trevlig. Men inte som Zayn. Dock hade jag bara pratat med honom i 20 minuter.
-I'm good thanks! So what are you doing? Want to hang out some day? Frågade han och jag kände hur svetten böjade komma. Jag ville just då bara gå ut ur huset och skrika av panik. Eller bara lägga på. Men det kunde jag inte göra!
-Um I'm not feeling so good. But maybe in a week or something. I have to go now! Sa jag och skulle precis lägga på när jag hörde han börja prata igen.
-You aren't going anywhere! Tomorrow I'll meet you. Or else something bad will happen. Sa han och jag hörde hur han la på. Jag kände hur paniken kom och jag ville bara gråta. Vad skulle han göra med mig? Jag mådde verkligen inte bra. Varför gav jag han mitt nummer?
-Are you okay? Frågade Zayn och tog min hand. Jag satt still och kunde inte prata. Rädslan var för stor. Han flyttade sig närmare mig och gav mig en stor kram. Jag andades tungt och kände hur tåren kom. Nej! Inte gråta nu!
-Seriously Johanna, Who was it? Skulle jag berätta? Tänk om någonting hände då? Jag ville inte att Zayn skulle bli inblandad i det här.
-I'm fine. But i think you have to go now! Sa jag bestämt. Han kollade på mig med sina underbart vackra ögon. Han reste sig upp och gick till hallen. Han satte på sig skorna och kollade på mig.
-What did I do? Jag kämpade för att inte börja gråta.
-Nothing Zayn! I just have to talk to Chris.
-Oh okay. Can I call you tomorrow babe? Can you promise me that you will call if something happnes? Jag nickade och han kom fram och gav mig en stor kram. Han pussade mig på kinden och gick ut genom dörren. Jag körde in mig i badrummet och kände att jag mådde illa. Ansiktet var vitt, helt utan färg och jag kände att jag skulle kräkas vilken sekund som helst. Jag öppnade toalett locket och lutade mig framot. Jag kräkter i flera minuter och ramlade ut ur rullstolen. Jag torkade mig runt munnen och spolade i tolatten. Jag la mig ner helt på golvet och började gråta. Vad skulle han göra med mig?
__________________________________________________________________________________________
Ett nytt kapitel. Vad tycker ni? Denna vecka kommer vara väldigt full för mig så det är inte säkert att det kommer ett kapitel..Men jag ska verkligen försöka!


Kommentarer
One DIrection

kan inte vänta på nästa kapitel!!! så spännande! kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker! :) hih.

2012-12-09 @ 21:29:23
URL: http://onedirectioninfection.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här hittar du noveller om de 5 underbara killarna i bandet One Direction

RSS 2.0