Stole my heart kapitel 14- I don't mind

-You don't have to stop. I know that you are a couple. Dinner is ready, sa han och gick ut igen. När Chris gått ut bröt vi ut i skratt.
-That was fun, but are we..? Frågade jag och Zayn gick närmare igen, Jag fick rysningar som alltid, som varje gång han rörde mig.
-We'll see what happens. Viskade han och pussade mig på kinden. Detta var precis rätt. Det var för tidigt att vara hans flickvän, om han ens ville det. Men när jag var nära Zayn, kändes det rätt.
___________________________________________________________________________________________
-
Thank you for the dinner, very tasty! sa Zayn vänligt och jag instämde. 
-So Chris Zayn will stay over the night, is that okay? Han nickade
-Have fun, skrek Chris medans Zayn bar upp mig på rummet. 
-I guess we have to share the bed.. sa jag och han log. 
-I don't mind.. 
Zayn kastade mig i min stora säng och la sig på mig. Jag kände hur han tog ett grepp runt min mage och började kittla mig. 
-Zayn no please no zayn! Skrek jag medans jag skrattade som en galning. Jag försökte slita hans händer bort från mig men han slutade inte. Han tog tag runt knäna vilket var min svaga punkt, där var det värst. Han tryckte till och jag gjorde en spark. Jag isåg att jag hade sparkat Zayn i skrevet. Jag bröt ut i skratta medans jag höll för munnen med mina händer. 
-Omg Zayn are you okay? Sa jag och försökte att inte skratta. 
-Ahhhhhh, you little bitch. Jag skrattade och han hoppade på mig igen. Nu kysste han min hals och kramade mig mjukt. Jag kysste han mjukt på hans läppar igen.
Efter ett tag i sängen bestämde vi oss för att titta på en film. Vi satte på Karate Kid och Zayn ställde sig upp hastigt när vi var vid den sista senen, när det var dags för tranan. Zayn ställde sig på ett ben och tog upp händerna sådär löjligt som de gör i filmen. Jag tog upp Zayns mobil och tog ett kort. Jag hörde plötsligt ett duns och såg Zayn ligga på golvet. Jag låg still i sängen och skrattade ihäl mig. 
-Babe, I think you have to work on that..
-Yeah I do too...
Vi skrattade ett långt tag tills jag hörde Zayn snarka brevid mig. Jag log och släckte bordslampan som stod brevid mig. Jag pussade Zayn på kinden och innan jag kände av det så hade jag somnat. 
____________________________________________________________________________________________
Är väldigt imponerad av att folk fortfarande tittar in på bloggen. Förlåt igen. Ett v'äldigt kort kapitel men vad tycker ni?


Kommentarer
fffff

Älskarrrr novelen

2013-01-07 @ 02:59:26
fffff

När kommer nästs kapitel??

2013-01-07 @ 03:01:53
Anonym

Svårt att nå dig på insta så tänkte prova här, var redigerar du bilderna du lägger ut på insta?:)

2013-01-08 @ 03:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här hittar du noveller om de 5 underbara killarna i bandet One Direction

RSS 2.0