Stole my heart kapitel 4- can I see you again?

Tidigare:
Jag hade inte varit inloggad på ett tag.. Jag såg att en vän fyllde år, jag skrev bara ett snabbt "grattis :) xx" och kollade vidare. Jag tryckte sakta in 'Zayn' och tryckte på sök. Jag fick några träffar. Inte alls många, Zayn är ju inte ett så vanligt namn. Jag tryckte på 'Zayn Malik' och fick fram en bild på Zayn. Jag log stort och tryckte på 'följ'. Jag läste hans senaste tweet som var skickad för någon minut sedan. Jag kände hur leendet kom upp på mina läppar...
________________________________
Jag läste sakta de han skrivit igen och jag fick fram ett litet leende.
"met this really hot girl today, a real babe.." va det mig han pratade om? Nej, eller? Skulle jag svara? Nej det var nog förmodligen inte jag. Vad tänker jag med? Jag suckade och tittade vidare men såg att han skrivit nått nytt, jag klickade upp det på datorn och läste långsamt.
"hope she will watch me tomorrow.. I at least told her about it..." jag log ingen, kanske var det jag ändå. Jag började knappa på tangentbordet och log när jag läst vad jag skrivit, det blev nog ganska bra.. Tror jag.
"I'm sure she will..." skrev jag, väldigt kort men enkelt. Om det inte var jag så skulle ju svaret funka ändå. Jag gick in på mitt badrum och tog ett glas med vatten, jag insåg snabbt att jag inte borstat tänderna, jag tog snabbt upp tandborsten och la på den blåa tandkrämen.

Jag satte mig vid dator igen och rättade till kuddarna bakom min rygg.
"wow it's you! Well now when you know what I think of you, can I see you again?" det var alltså jag, häftigt. En kille gillade mig, tror jag. Det hände inte så ofta. Jag fick ur mig ett litet glädje tjut, men gillade jag honom? Jag hade ju bara pratat med honom i 1 minut. Han såg rätt bra ut, men jag behövde absolut träffa han igen.
"if you get through tomorrow;)" skickade jag snabbt iväg och stängde av datorn. Jag gick ner till Chris som stod och rörde i en kastrull. Jag tog ut ett glas och fyllde på det med mjölk och kollade ner i grytan. Spagetti, jag tog fram tallrikar, bestick och glas som jag sedan ställde på det vita stora matbordet. Jag satte mig på en stol och väntade på att maten skulle bli klar. Vad tomt det skulle bli här, jag helt själv i ett enormt hus. Jag skulle sakna Chris.
-what are you thinking about? Frågade Chris och ställde kastrullen på bordet.
-just how empty everything will become.. Sa jag och ruggade till mitt hår litegrann.
-I will miss you sa jag ärligt. Han kom fram till mig och gav mig en kram.
-I Will miss you too

Maten var verkligen god, han var bra på att laga mat. Jag antog att han gillade det. Jag kom helt plötsligt ihåg att det var sista dagen med Chris, jag kastade mig ut ur mina tankar, det var sol. Vi måste ju göra nåt kul sista dagen!!
-can we go to the beach, is the last day together... Sa jag och log
-yeah that's a great Idea, I will just take my swimming trunks on sa han och jag nickade, jag följde med han upp på övervåningen och gick in på mitt rum. Jag tog fram min USA bikini och gick in på badrummet. Jag drog på den snabbt och tog ut mina bruna sandaler. På bikinin hade jag ett blått pösigt linne och svarta shorts. Jag tog till sist på mig mina svarta solglasögon och tog med mig en handduk.
-ready to go? Frågade Chris som stod i hallen med sina svart-vita badbyxor på. Jag nickade och vi gick ut till hans stora svarta bil
-not bad sa jag så fort jag klev in i bilen. Jag satte på radion på hög volym och sång med i låten "torn" en favorit!!

Vi la ner våra handdukar på den heta sanden och jag tog av mig shortsen och tröjan. Chris gjorde det samma, ja inte shortsen då...
-are you going to take a swim with me? Frågade han men jag skakade på huvudet.
-I Will stay here for a while sa jag och log. Jag la mitt huvud bakåt och blundade. Jag kände hur solen verkligen gjorde mig varm. Jag skulle precis ställa mig upp när jag hörde en röst
-hot, sa en kille som stod 1 meter ifrån mig. Jag kunde inte slita min blick från hans magmuskler, okej han var snygg. Blåa ögon och ljust ganska kort hår! Jag ställde mig snabbt ut och han tog it sin hand
-I'm John sa han och jag log
-I'm Johanna, nice to meet you but I really need to take a swim, or else I'll die.. sa jag och gick mot vattnet. Jag hörde att han sprang om mig och jag såg han dyka in i vattnet, jag gjorde det samma och kände mitt bruna hår mot min rygg. John tog sin hand mot min kind och jag sprang snabbt upp igen. En främling kan inte stryka min hy, där går gränsen.
-Sorry hörde jag att han skrek, jag fick fram ett leende, inte för att jag vet varför..
________________________________
Nu fick ni ett kapitel, utan bild eftersom allt dampar... hoppas ni gillar det :D
Kommentera



Kommentarer
mellissa

Jätte bra berättelse men jag kan inte hitta kapitel 3? :s Hursom helst jag älskar stole my heart!

2012-12-11 @ 20:25:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här hittar du noveller om de 5 underbara killarna i bandet One Direction

RSS 2.0