Stole my heart kapitel 16-knäppis

-That is what I'm talking about, sa Zayn och log nöjt.
Jag skrattade och reste mig upp, jag kände hur Zayn tog tag i min arm. Han stirrade in i mina ögon och jag stirrade in i hans underbara, bruna ögon. Han öppnade munnen sakta.
-Eh Johanna, do you want to be my girlfriend?
__________________________________________________________________________________________
a
Jag fortsatte att kolla in i hans ögon. 
-Yes idiot! utbrast jag innan jag hann tänka. Men såklart var der rätt, att vara nära Zayn var underbart. Han fick mig må som allra bäst. 
Jag började kyssa han mjukt, han avbröt
-I know we said we were going to wait but
-Shut up and kiss me knäppis, sa jag och han följde min order, väldigt bra faktiskt... Efter ett tag bestämde vi oss för att gå ner. 
-What does it mean? Sa Zayn plötsligt
-What?
-That word you said before. Jag skrattade. 
-Haha Knäppis? It means "Weirdo", but i said it in Swedish, sa jag och log. 
-Well that wasn't very nice, sa han medans han skrattade. Jag hörde hur han övade på ordet, hans svenska uttal var inte perfekt precis. Jag skrattade för mig själv och gick fram till köksbordet där jag såg en lapp ligga. 
"I'm out with a old friend, I'll be home late tonight! Don't go too far with Zayn, or just remember the protection ;) // Chris" Jag skrattade och kände hur jag blev röd i ansiktet. 
-What? Sa Zayn som gjorde en konstig min. 
-Just a funny note from Chris, he's out with a friend. He'll be back late tonight! Sa jag medans jag gick mot vattenkranen för att dricka. 
-Oh, sounds nice, I mean, we have the house.. sa Zayn ärligt. Jag skrattade och slog han löst på armen.
-So what should we do today? frågade Zayn
-SHOPPING PLEASE?! skrek jag medans jag hoppade på honom.
-Okay baby, but only if you buy some hot underwear... Jag skrattade och blinkade med ena ögat. 
-We'll see! Sa jag och sprang upp för att hämta min plånbok. Jag behövde nya jeans, såklart blir det lite saker jag inte behöver också. Lite nytt smink, och underkläder då. In på Victoria's seceret skulle vi. Det var ändå en av mina favorit affärer så jag var glad för det. Det jag älskade med London var just shoppingen, och ja, Zayn då. Jag önskade dock att jag hade vänner här.. vilket påminde om mina svenska kompisar. Jag loggade snabbt in på twitter och skrev snabbt en tweet.
"Shopping in London! Nice. But I miss my Swedish friends.." Jag såg snabbt att min bästa kompis Hanna skickat ett sms.
"Hej! Jag saknar dig så mycket, hur har du det? Vi har inte pratat någonting..<3 puss"
Jag satte mig på sängen och bestämde mig för att ringa henne, det var lättare än att smsa. Jag tryckte i "Hannisen" som hon hette på min mobil. Jag tryckte på ring och väntade i luren.
-Ja hej det är Hanna!
-Hej gumman det är jag, Johanna! Jag hörde ett litet skrik.
-Hej gumman, vad kul att höra från dig, va fan, saknar dig som in i helvete ju.. Hur har du det i världens bästa land?
-Haha, jag saknar dig också! Faktiskt så har det hänt rätt mycket.. Sa jag och andades djupt.
-Hur är det igentligen? Sa hon frågande. Jag berättade allt från början till slut, allt med olyckan och John. Allt om X factor och Zayn. Jag hörde hur hon grät i telefonen när jag berättade om olyckan och John. Jag hörde också hur hon skrek när jag berättade om mig och Zayn.
-Jag hoppas du mår okej. Fan va hemskt med John och olyckan. Men fan, du har en pojkvänn. Jag måste få träffa honom någon dag. Skicka en bild senare!!
-Såklart du ska! Absolut, vi ska faktiskt ut och shoppa nu, han vill att jag ska köpa heta underkläder..killar du vet.. Hon skrek igen, Hanna var sån
-Är han bra i sängen då?! Hanna var en tjej som alla killar gillade, så hon var väldigt intresserad i sånt.
-Vi blev tillsammans idag Hanna..gud! Sa jag och skrattade.
-Ikväll kommer det hända. Du kommer få ligga! Men ha så kul, ring mig sen!
-Hanna, jag är inte ute efter ligg.. till skillnad från dig. Men måste dra. Puss! Sa jag och la på. Hanna var otroligt konstig ibland. Men jag älskade henne. Jag tog tag i plånboken och gick ner till Zayn. Min gång var bra nu, så jag bestämde mig för att skita i rullstolen. Det var dags nu. Han tog min hand. 
-Sorry it took so long, I talked to my friend! She wanted me to take a pic of us! 
-Oh thats great. Let's take one now babe. Sa han, Jag nickade och tog upp min mobil. Vi tog en fin bild, en ful och en när vi kysstes. Jag skickade alla tre och log. Precis när vi skulle gå ringde det på dörren. Vem kunde det vara?
____________________________________________________________________________________________
Hej! Tack så hemst för alla fina kommentarer på instagram, och tack för de få som finns här på bloggen! Ska försöka att uppdatera mycket nu! vem tror ni det är som ringer på dörren? kommentera!!


Kommentarer

OMGOMGOMG!!! NÄR KOMMER NÄSTA KAPITEL?!! Denna novellen e min drog...;)

2013-01-29 @ 19:02:22
Tilde

Omg älskar denna novellen!! När kommer nästa kapitel!!?

2013-01-29 @ 19:38:07
Anonym

Ny drog! :) Kan inte vänta till nästa kapitel! Sjukt bra du skriver! :)

2013-01-29 @ 21:56:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här hittar du noveller om de 5 underbara killarna i bandet One Direction

RSS 2.0